老鷹之歌 El Condor Pasa.....西洋老歌老鷹之歌 El Condor Pasa...老鷹合唱團Eagleshttp://mymedia.yam.com/m/2375193歌名:房屋出租El condor pasa(老鷹之歌 / 又譯:山鷹之歌)主唱:Andy Williams (安迪威廉斯)歌詞:I'd rather be a sparrow than 售屋網a snail Yes I would. If I could, I surely would I'd rather be a hammer than a nail Yes I would, If I only could, 賣房子I surely would Away, I'd rather sail away Like a swan that's here and gone A man gets tied up to the ground 新成屋He gives the world its saddest sound It's saddest sound I'd rather be a forest than a street Yes I would, If 房屋買賣I could, I surely would I'd rather feel the earth beneath my feet Yes I would, If I only could, I surely would 中找房子譯:我寧可是隻麻雀,也不願做一隻蝸牛 沒錯,如果可以,我會這樣選擇 我寧可是支鐵鎚,也不願是一根鐵釘 沒錯,如果真的可以土地買賣,我會這樣選擇 我願航行到遠方 像來了又去的天鵝 一個人如果被束縛在地上 他會向世界發出最悲傷的聲音 最悲傷的聲音 我寧可酒店經紀是座森林,也不願是一條街道 沒錯,如果可以,我會這樣選擇 我寧可感受大地就在你的腳下 沒錯,如果真的可以,我會這樣選擇
酒店工作

.msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 0; }



分享

Facebook
Plurk
YAHOO!
酒店打工
arrow
arrow
    全站熱搜

    yytjgxszlou 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()